Riet- & strohandel
TEL  +31 (0)561 - 451227
Fax   +31 (0)561 - 451477
Mob +31 (0)6 - 53490132

Buiten de rietoogst in Oekraïne doen wij daar sinds 2004 ook rietdekwerkzaamheden, Oekraïnse jongens zijn in Nederland opgeleid tot volwaardige rietdekkers en wij hebben nu een systeem ontwikkeld dat men elkaar nu ter plaatse opleidt met ondersteuning vanuit Nederland. Wij zijn met 7 volwaardige rietdekkers werkzaam en 4 handlangers en kunnen inmiddels bogen op meerdere projecten en een goed gevulde orderportefeuille in de Oekraïne.  Zie ook
Andere Activiteiten
Overzicht vakantiewoning in Oekraïne welke worden voorzien van een rieten dak.
1e woning voorzien van een riet dak door ECOREED
300 m2 Rieten kap op Parasol met zithoek
Mocht u eens een avontuurlijke en bovenal natuurlijke reis willen ondernemen naar de Oekraïne, dan kunnen wij u de mogelijkheid bieden tot een deels of geheel verzorgde reis.
Wij hebben de mogelijkheden om u een aantal trips in zowel Odessa en de Donau Delta aan te bieden en overnachtingen aan de Donau in een rietgedekte vakantie bungalow met niet meer dan de aanwezige Oekraïnse luxe maar met een ongelofelijke rust en een bovennatuurlijk gevoel.
Toerisme naar de Oekraïne
Sfeerfoto's Donau Delta een onbeschrijvelijke rust
Dit is een tak die wij door de jaren hebben opgebouwd door de vraag naar rietoogstmachines in de landen waar wij vanuit importeerden. Later is dit uitgegroeid naar de landbouw en weg- en waterbouw. Heden kunnen wij u leveren van rietoogstmachine tot combine en van tractor tot kraan.
Machinehandel
Diverse machines geleverd naar Roemenie en Rusland
Click op de foto om te vergroten
info@riethandel-bijkerk.nl